środa, 9 września 2009

Jak ogień i woda.

Dwie siostry, dwa światy. Coś w tym jest że to, jak człowiek wygląda jest powiązane z jego charakterem. Nawet gdy pokrewieństwo jest tak blizkie jak nasze, jesteśmy różne.
Ja żyję wiecznie z głową w chmurach. Bez planu na pojutrze, jestem tu i teraz. Takie trzepadło, tysiące niezrealizowanych pomysłów, i kolejne tysiąc które właśnie wymyśliłam. Może dlatego na codzień wybieram luzackie zestawy- coś dziwnego, coś za dużego. A o statnio krowiego! Tak uwielbiam kolor spalonej krowy, jestem na etapie zbierania dodatkow w takich brązach. Z moich wojaży przytransportowałam mega pojemną torbę na kobiece skarby którą lubię nosić w połączeniu z koszula rozmiar xxl/SH/. Mam też marmurkowe szorty/Qipu/ i moje ukochane kozaczki z frędzlami- nabytek z polskiej Bershki jakiś sezon czy dwa temu.



Ania to moje zupełne psychiczne przeciwieństwo! Nie dość że urodziła się z ciemnymi lokami ( ja dla porówniania miałam podobno włosy koloru żyłki, proste jak druty!) to jeszcze myśli życiowo. Jest bardzo dokładna w tym co robi. Jak coś postanowi to dopnie swego i niech mi tu kaktus z cała doniczką wyrośnie jak się jej nie uda! Uwielbiam z nią przebywać, a jeszcze bardziej chodzić na zakupy i imprezy( aczkolwiek wtedy mi wstyd tańczyć bo mój ideał nawet to robi doskonale:) No i jeszcze jedna rzecz od której aż mnie z zazdrości skręca, ta jej torebka w panterkę/SH/. Dziewczynka odziedziczyła rączkę do wyszukiwania skarbów po starszej siostrze:D Ania pięknie ją wyeksponowała ubierając czarną bluzeczkę z koronką/SH i rurki/Zara/. Do tego wdzięczne baletki/Bershka/ i chusta/H&M/oczywiście z modnym motywem frędzli. Szyku dodają jej Raybany z cieniowanymi szkłami, taka moja elegantka :)



Dziękuję dla przyjaciółki Ani-Ewy za pomoc w klikaniu zdjęć, jedzenie Big Milków w takim gronie to czysta przyjemność :)!!!

6 komentarzy:

Patty pisze...

slicznie wyglądacie ;)
pozazdrościć ;)

Anonimowy pisze...

podobają mi się Twoje kozaczki, fajnie zestawione:}
http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/
PS A siostra ma swietna chuste. Mam nadzieje, ze Was nie pomyslilam;)

lemonmaoam pisze...

Obie wyglądacie rewelacyjnie. I od obu pożyczyłabym coś na pewno - chociażby koszulę, chustę czy torebkę (obojętnie którą, najlepiej obie ;-)).

Gdzie siostra kupiła te okulary?

Francais pisze...

rzeczywiście zupełnie różnie, nie powiedziałabym w życiu, że jesteście siostrami :-) ale coś Was łączy: świetny styl! pozdrawiam

AGNESAADAMCZAK pisze...

A torba jest przegenialna ;-)))) Twoja przede wszystkim ;-)

MEG pisze...

boskie oksy!!