wtorek, 17 marca 2009

www.sys.carbonmade.com




Uwaga uwaga! Oto moja pierwsza profesjonalna (no powiedzmy;) strona internetowa: http://sys.carbonmade.com/

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z moją fashionową twórczością. Zdjęcia sa biedne, jest ich malutko i większość z Was już je widziała, ale postanowiłam że pozbieram to wszytsko do gromady i zacznę coś w końcu działać! Nie wystarczy mi uszczęśliwianie ludzi zakupami, chcę się zajać modą z prawdziwego zdarzenia:) Nie ma co czekac na cuda, jak się człowiek nie ogarnie to nic samo nie przyjdzie... Mam nadzieję że ten jeden niesmialy kroczek wywoła lawinę pozytywnych skutków, więc zakasuje rękawy chwytam za telefon i do dzieła! Mam nadzieję że wkrótce albo chociaż w dalszej przyszłości pochwale się fotkami ale w Vogue.

Ah ten mój optymizm ciekawe czy tym razem również nie słomiany ;)

5 komentarzy:

Francais pisze...

Kochana, pomysł i stronka świetna tylko jest jeden mały problem (do poprawki), a więc wchodząc w którykolwiek z działów (colorfull/vintage/imagination) nie ma możliwości powrotu do strony głównej (trzeba usuwać część linku lub wciskać 'wstecz', musząc oglądać ponownie te same zdjęcia od tyłu - bez sensu. Przydałby się na każdej stronie link do powrotu na stronę główną - będzie wygodniej :) Pozdrawiam i życzę powodzenia w sukcesach!

stewardessy.blogspot.com pisze...

Kochana dziękuję powodzenie na pewno się przyda!

Zwróć uwagę że gdy wejdziesz w galerie to nad tytułem galerii
(colorfull lub vintage lub imagination) obok Sylwia bla bla bla jest biała strzałka na szarawym kwadraciku, gdy na nią klinkiesz cofasz się do strony głównej :)
ps. w prawym górnym rogu jest "about"

MW pisze...

omatko zdjecia w tramwaju/ autobusie sa przerelelacyjne!!!!!!!

streetistherunway.com pisze...

świetne zdjęcia.

Traveligers pisze...

Zapraszam na http://fashion-for-sale.blogspot.com/. Wkrótce otwarcie!